top of page

Tingimused

Tutvu privaatuspoliitikaga täpsemalt siin.
 

TEENUSEKESKKONNA MÜÜGITINGIMUSED
Teenusekeskkond Levitations.ee (edaspidi Teenusekeskkond) omanik on OÜ Levitatsioonid (registrikood 14519556), asukohaga Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Kaarepere küla, Kasesalu, 49201. Täpsem kontaktinfo.


Müügilepingu kehtivus, teenuse- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Teenusekeskkonnast teenuste ostmisel.
Teenusekeskkonnas müüdavate teenuste hinnad on märgitud teenuste kirjelduse juurde. Kõik teenusepoes müüdavate teenuste hinnad on eurodes.
Teenuse kirjelduses fikseeritud tasu kuvatakse ostjale ka tellimuse vormistamisel.
Teave teenuse kohta on esitatud teenuseplatvormil vahetult teenuse kirjelduse juures, veebilehe alamlehel „Teenused“.

Tellimuse vormistamine
Teenuse tellimiseks tuleb vajutada valitud teenusel nupul „Broneeri“/„Book now“. Hetkel on broneerimine platvormi ülemineku tõttu inglise keeles, kuid see olukord peaks lahenema 2024. aasta neljandaks kvartaliks.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutage kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Teenusekeskkonda turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Teenusekeskkonna arvelduskontole.
Teenusekeskkonna omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tühistamispoliitika
Kui olete broneerinud aja konsultatsiooniks ja soovite tühistada või muuta broneeringut, palume teil sellest teatada vähemalt 24 tundi ette. Kui tühistate broneeringu vähem kui 24 tundi enne kokkulepitud aega või ei ilmu kohale, kohustute tasuma 50% broneeritud teenuse maksumusest.

Taganemisõigus
Teil on õigus taganeda käesolevast lepingust 14 päeva jooksul ilma põhjust esitamata. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel päevast, mil leping sõlmiti ehk teenus vormistati.
Taganemisõiguse kasutamiseks peate teavitama meid [ettevõtte nimi ja aadress, e-posti aadress, telefoninumber] oma otsusest taganeda käesolevast lepingust ühemõttelise avaldusega (nt kodulehe kaudu saadetud kiri või e-kiri).
Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadate teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja lõppu.
 

Tagajärjed
Kui te taganete käesolevast lepingust, tagastame teile viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil saame teada teie otsusest käesolevast lepingust taganeda, kõik teilt saadud maksed. Tagasimakse tehakse samal makseviisil, mida kasutasite esialgse tehingu tegemisel, kui ei ole selgesõnaliselt teisiti kokku lepitud; igal juhul ei kaasne teile sellise tagasimaksega seoses ühtegi tasu.
Kui te olete nõudnud teenuste osutamist taganemistähtaja jooksul, peate maksma meile mõistliku summa, mis vastab osutatud teenustele kuni ajani, mil te teatasite meile oma taganemisest käesolevast lepingust, võrreldes lepingu kogumahuga.
 

Erandid taganemisõigusest
Taganemisõigus ei kehti:
Teenuse osutamise lepingute puhul, kui teenus on täielikult osutatud ja teenuse osutamine algas teie eelneval sõnaselgel nõusolekul ning kinnitasite, et kaotate oma taganemisõiguse pärast seda, kui ettevõte on lepingu täielikult täitnud.
 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Teenusekeskkond kasutab ostja/kliendi poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks.
Teenusekeskkond kasutab isikuandmeid selleks, et informeerida klienti kellaaegade muutmiseks.
Teenusekeskkond saadab ostjale/kliendile uudiskirju ning pakkumisi ostja/kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja/klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete/uudiskirjade saamiseks.
Ostjal/Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Teenusekeskkonna osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile heleri@levitations.ee või helistada telefonil: +37255597131.
Kui ostja/klient ja Teenusekeskkond ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal/kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Teenusekeskkonna vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja/klient võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.

bottom of page